K.E.H.I.D.U.P.A.N

K.E.H.I.D.U.P.A.N

Tuesday 22 March 2011

Al-Kisahnya....

Salam kepada semua...disini saya ingin meluahkan hati seorang kawan....dulu-dulu memang tidak rapat..semenjak dua menjak ni kita orang berkawan rapat....susah sama susah...senang sama merasa...tp ntah kenapa si kawan ni telah menghilang diri...tidak dapat dihubungi...apa dah jadi dengan si kawan ni??? Saya dan kawan-kawan yg lain kehairanan...sedangkan dia muncul di salah satu laman web sosial...sering berbalas-balas komen dengan sesama kawannya yg lain....




Pada suatu hari...saya membuka wall si kawan ni...tp sudah tidak ada apa-apa hanya yg trtulis 'there are no post to show".....what happened?? mungkin si kawan ini ada menyembunyikan sesuatu..tp kenapa? Sebagai seorang kawan...tidak perlu kita berahsia di antara kita...apa yg hendak dimalukan? Sebagai seorang kawan..mesti memahami masalah yg dihadapi oleh kawannya....tp sekarang si kawan ni tak nak berkawan dengan kita semua...so, saya 'unfriend' sebab terasa hati dengan apa yg si kawan ni telah lakukan..so kpd si kawan jgn cuba utk menyakiti hati di antara kita....AL-KISAHNYA...

3 comments:

anntaj said...

comel...

anntaj said...

sapo yien???? aku kor??? hheheheheh

YIE[n] said...

buke mu lah ann..ada lah saing aku nih...tok tau lah btpo jadi gitu...sedih pun ado...tp nk wak rano dio melarikan diri tok se saing...