K.E.H.I.D.U.P.A.N

K.E.H.I.D.U.P.A.N

Saturday 19 March 2011

x ke 2

Salam...
Ini kali kedua saya membuat blog...dulu dah ada tp lama tk buka tak ada masa, cuba buka tp account blog dh expired....tp sekarang saya akan luangkan masa saya dengan blog yg terbaru ini....Insyallah tiada blog untuk kali ketiga.....
Sebenarnya saya ingin abaikan dari menulis blog, tetapi melihat rakan-rakan yg lain asyik menulis blog masing-masing saya jadi cemburu...apatah lagi membaca blog rakan-rakan dan cerita2 yang menarik ada sedih, gembira macam-macam lagi....dan juga gambar2 untuk kenang-kenangan mereka semua...


Hari ini, 19hb Mac dah 9 hari saya tidak bekerja...berakhir pada 10hb Mac yang lalu (khamis) tamatlah kontrak saya di Pejabat Kementerian Pelancongan Malaysia Negeri Kelantan setelah setahun di situ...bermula lah hari Jumaat hari cuti hujung minggu setiap pekerja di Negeri Kelantan saya mulakan hari saya dengan check-in di Renaissance dengan voucher yang dimenangi oleh suami saya....suka bawa anak2 mandi kolam dah lama mereka tidak menikmati hari yang begitu ceria...
kakak n baby

owhite, ayah n kakak

Beginilah hari saya bersama anak-anak....malam tu pergi dinner di WAU...ramai sangat orang...sampaikan si baby cakap 'jomlah balik ibu...bb ngantuk dah'....belum pun makan lagi tp mata dh tak boleh nk buka...coz main air (penat)....

Saya happy sangat mempunyai suami yang penyayang dan memahami saya walaupun saya tidak bekerja...dia banyak membantu saya (terutamanya dari segi kewangan) hehehe....
Sabtu 12hb Mac, selepas check out jam 10.30 pagi (cuaca hari tu gelap dan hujan tidak henti-henti) saya ke golok menghantar ayahanda tercinta....keadaan di sana sama juga...hujan dan berangin-angin....selepas makan tengahari di rumah moksu, semua keletihan dan tidur di ruang tamu...hinggalah jam 3 petang selepas solat Zohor saya keluar untuk mencari sedikit barang untuk bisnes kecil-kecilan saya....
Tidak lupa, sebelum saya pulang ke Kota Bharu saya akan masuk ke kedai perahu yang menjual makanan mihun celup...memang best sangat siap suruh makcik tu masukkan lebih meatball.....
Ahad 13hb....selepas solat subuh dan menghantar suami saya (dekat pintu rumah jer) jam 6.20 pagi sambung tidur kerana ini adalah hari cuti sekolah bermula....tanpa disedari jam sudah 9.40 pagi...anak2 dah lama bangun dan menonton tv cerita kartun....cepat2 saya ke dapur untuk membuat makanan untuk anak2...maklumlah dia bangun awal lagi mungkin dah lapar.....beginilah hari2 saya sehingga lah ke hari ni....
APA PUN SAYA HAPPY DENGAN KEHIDUPAN HARI INI......

No comments: