K.E.H.I.D.U.P.A.N

K.E.H.I.D.U.P.A.N

Sunday 20 March 2011

Sarapan Pagi....

Salam dan selamat pagi Ahad untuk semua....

Dari mula tamat kontrak dah lama saya tak srapan pagi...hinggalah ke hari ni...Pn Rosni dari Tourism Malaysia menelefon saya untuk menjemput makan bersama di Pohon Ceri (nasi berlauk sohor)...tanpa berlengah lagi saya bersiap dan juga anak2 saya hantar ke sekolah.  Hari ni si suami kerja jam: 2.30 petang.
Pn Rosni tiba di rumah terus membawa saya ke nasi berlauk pohon ceri...bersama hawa, mala, annor dan praktikal tourism anis...dengan 2 buah kereta....
Sambil makan dan berbual-bual...banyak cerita yang hendak diceritakan kerana sekian lama saya tidak bertemu dengan rakan-rakan yang lain....terasa seronok seperti dulu-dulu (semasa bekerja bersama)...
Sudah selesai makan lupa pulak nk tapau untuk si suami....tapi sempat lagi minta kakak tu bungkus 1 untuk si suami lauk ikan tak nak sambal....
THANKS ROSNI, MALA, HAWA, ANNOR DAN ANIS....C U NEXT TIME.....

2 comments:

anntaj said...

lapar pulak aku baca pasal breakfast bawah pokok kekut...

YIE[n] said...

ermmm....nti mu balik deh kito g....:)