K.E.H.I.D.U.P.A.N

K.E.H.I.D.U.P.A.N

Wednesday 23 March 2011

boring tahap gaban....huhu

Sedihnya hari ni...ayah dh balik ke golok...saya pula takde kereta nk bergerak...al-maklumlah si suami nk ke Tok Bali ada mesin ATM CDM baru nak pasang...huhu terpaksalah si suami menggunakN kereta...keadaan cuaca sekarang tidak menentu...hari ni dari pagi hingga lah sekarang jam: 6.00 petang masih lagi hujan...sejuk dlm rumah...hehehehe....

Boring sangat tak tau nk buat apa...tengok gambar lama-lama suka juga yea...tp saya tk ingat keadaan masa ni...kecik sangat..hehehe malu lah saya botak...hehehe comey kan....BORING TAHAP GABAN...

2 comments:

anntaj said...

hehehe mu ko nih? supo nayli....tapi mu bila besar rambut lawa....jeles aku....

YIE[n] said...

ho lah aku lah ni...lucu kae...hehe..lawa mano nyo lonih mace2 doh boleh buat...nk pesen mano oyk jah